marți, 21 ianuarie 2014

Iubirea văzută prin ochii unui adolescent de 17 ani

Tot am auzit povești despre *iubire*,țin să precizez,între două persoane de sex opus,nu iubirea de părinți/prieteni.
La 17 ani,probabil voi primi afirmații de genul: " Nu poți spune că iubești la 17 ani,ești prea tânăr,lalalala"
Așa le spuneam și eu multor persoane mai mici decât mine. Ce e drept,până vara trecută din 2013,nu pot spune că știam ce e dragostea cu adevărat,iar când spuneam unei persoane că o iubesc(respectivă iubitei mele),erau doar cuvinte aruncate în van,pentru obținerea afecțiunii sau pentru a intra sub hainele respectivei tipe,hah(Da,recunosc că am fost și la modul ăsta și nu îmi neg greșelile). 
Cum văd majoritatea persoanelor iubirea?
 Din punctul meu de vedere care am analizat mai multe tipologii de persoane,majoritatea băieților văd iubirea în actul sexual(dacă fata respectivă nu vrea să treacă la următorul *nivel* cu el,înseamnă că nu îl iubește),iar dacă nu îi este îndeplinită respectiva dorință intervin certurile urmate de despărțire,dar mai sunt și câțiva care văd iubirea prin afecțiune,romantisme și tandrețe. Majoritatea fetelor văd iubirea ca nevoie atenție,nevoia de afecțiune,unele și nevoia de cadouri(materialistele,haha).
Cum văd eu iubirea?
Eu,un adolescent de 17 ani,văd iubirea ca cel mai puternic sentiment existent. Iubirea îți dă palme de dimineață să te trezești,totodată ea îți aduce zâmbetul pe buze când de fapt ar trebui să fii la modul:"Fuck,școală iar..",în schimb tu te gândești că o să vorbești cu ea,o să-i auzi glasul ușor și blând spunându-ți chestii dulci,siropoase,te gândești că o să o vezi,o să o iei în brațe,o să vă sărutați,o să vă uniți spiritual. Ea îți este în cap în timpul orelor și de asta probabil o să mai fii certat de profesori,haha. Când vă certați,iubirea te face să renunți la orgoliu și să recunoști că ai greșit,să cedezi tu,să cauți soluții să vă împăcați să vă fie totul bine. Iubirea este necesitatea sufletească zilnică,indiferent din partea cui vine iubirea,iubirea este ca și apa,fără ea nu am putea trăi.(sau poate că am putea,doar că am fi reci,seci și am fi introvertiți,persoanele ne-ar evita,și altele)
Iubirea este acea putere care te face să lupți pentru persoana respectivă,să treci și prin foc pentru ea,să faci totul numai să o știi bine,să o știi a ta!
Repet,aceasta este viziunea mea despre iubire,deci aceasta poate să difere prin acțiuni la orice altă persoană.
Criss Blaziny - Jolie

2 comentarii:

  1. Interesant si adevarat articol. Vad ca esti la inceput de drum ca blogger. Sa nu te lasi de acest lucru, nu vei regreta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Da sunt la început și nu am de gând să mă las prea curând,poate să mai iau o pauză în perioada simulării,dar în rest voi fi activ cât pot de mult.

      Ștergere