luni, 20 ianuarie 2014

Prietenia eternă

Așa zisa "prietenie pentru totdeauna",este foarte rară în ziua de astăzi,iar din punctul meu de vedere nu cred că există. *BFF*-urile nu rezistă din cauza invidiei,urii și dorinței de a fi mai bun/ă decât prietenul/prietena tău/ta când vine vorba de anumite competiții. În general prieteniile se termină din cauza relațiilor(un băiat sau o fată pe care se "bat" respectivele persoane),din cauza banilor sau pur și simplu respectivele persoane aleg să-și facă prieteni noi și să renunță la cei vechi.
Recunosc că sunt genul de persoană sociabilă care schimbă grupul de prieteni destul de des(renunț la unele persoane pentru altele),însă persoanele cu care m-am înțeles foarte bine,nu am avut parte de conflicte și ne-am ajutat reciproc,încă mi-au rămas alături,ca prieteni de încredere. Diferența dintre prieteni de încredere și BFF,este aceea că prietenii de încredere sunt acei prieteni cu care nu ieși în orice zi,nu vorbiți toată ziua,dar tot timpul știi că poți să-l suni/să ieși cu el/ea dacă ai ceva pe suflet. Sugerez prietenii de încredere decât BFF-uri.
Problema când ești o persoană sociabilă,genul meu,este că o să fii blamat că renunți sau că uiți de prietenii. Mi se întâmplă aproape zilnic, iar la un moment dat a început să devină plictisitor să dau aceeași explicație tuturor. Unii se atașează prea ușor de persoanele din jurul lor,dar asta o să aduc în discuție în alt post.
Aș vrea să explic și imaginea de mai jos: așa se duc BFF-urile,mulțumită relațiilor,însă  dacă sunteți genul de persoane cu prieteni de încredere,în loc de BFF(precum sunt și eu),puteți să vă puneți baza într-o relație,iar acei prieteni nu vor avea ce obiecta,deoarece nu sunteți așa de apropiați ca să aveți prieteni comuni și să se ajungă la aceeași fată(cazuri rare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu