vineri, 7 februarie 2014

Ai grijă să n-ai grijă.

În acest post vreau să vorbesc despre cea mai recentă greșeală a mea,și a majorității masculine/minorității feminine. Acea greșeală fiind,minciuna și infidelitatea. Recent mi s-a întâmplat să fiu *prins* asupra faptului și a fost unul dintre cele mai stânjenitoare momente din viața mea,nu știam *pe unde să scot cămașa*,în special că aflase fata pe care o plăceam cu adevărat,de infidelitatea mea.
*Ai grijă să n-ai grijă* asta ar însemna,să nu faci nicio greșeală,să nu minți,ca să nu ai de ce să te temi.
Recunosc că am greșit și eu,încercându-mi norocul,gen:"Hai să văd cu câte pot să fiu,cât mă ține pula,etc" și după cum m-a învățat și mama mea:"Ulciorul nu merge de multe ori la apă" și a avut mare dreptate. De aceea am fost prins asupra faptului,și a fost ca și cum *cortina a fost trasă* și trebuia să-mi joc adevăratul rol,fără mască.
Ar trebui să te mulțumești cu ce ai,atât timp cât îl ai,nu după ce îl pierzi și realizezi că de fapt era mult mai bun decât credeai tu(nu fac referire neapărat la o persoană,pot face referire chiar și la o ființă,un câine,spre exemplu). Nu căuta să fii *gigolo,cuceritor* sau *divă,femeia fatală* sau orice altă denumire de genul,atât timp cât poți fi o persoană bună,o fată/băiat la locul ei/lui și să fii fericit cu ce ai lângă tine și să prețuiești persoana de lângă tine.
Nu alunga niciodată persoana care vrea să-ți stea alături! S-ar putea să ai nevoie de ea și ea s-ar putea să fie prea rănită să poată să se întoarcă la tine,așa că aveți grijă cui aruncați anumite cuvinte și pe cine alegeți să vă stea aproape!
Dacă ați greșit,arătați că vă pare rău,nu fiți indiferenți și nu vă așteptați să îi cadă ceva în cap și să uite că ați greșit. Nu vă așteptați să vă ierte instantaneu,nu mergeți pe ideea că *M-a iertat o dată,e proastă,o să mă ierte din nou*. 
Arătați-i că vă pare rău,stați aproape de ea,strângeți-o puternic în brațe când ea vă respinge,alintați-o când merită insultată,mângăiați-o când merită lovită,sărutați-o când merită indiferență,țineți-o aproape,când vrea să plece!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu